wiigames

Wiiről minden amit tudni lehet, és kell. wii játékok leírása és linkek

Fain linkek

Friss topikok

Archívum

Üdv a blogon!

2008.02.07. 10:11 | wiirgonc | Szólj hozzá!

C'est la Wii, mondá a félművelt görög, mikor először vette kezébe a wii remote formás testét.

Én, bevallom férfiasan, világéletemben konzolos voltam, valahogy sosem volt esetem a billentyűzettel meg egérrel playing. Valamikor az elektor kalandorok korában vettem az első nintendómat, aztán szépen beszereztem az egyéb elérhető konzolokat is idővel. Az Xboxnál aztán megállt az élet, az újgenerációs konzolok megjelenés előtt megkezdett médiaharcát röhögve figyeltem.
Miután megjelent mind3, szépen kipróbáltam őket, és végül a Nintendo Wii megvásárlása mellett döntöttem.
Ez a blog a wii-ről tartalmaz majd minden jót, ami kellhet a magyarnak ;)

Címkék: wii üdv

A bejegyzés trackback címe:

https://wiigames.blog.hu/api/trackback/id/tr2329113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása