wiigames

Wiiről minden amit tudni lehet, és kell. wii játékok leírása és linkek

Fain linkek

Friss topikok

Archívum

Wii vásárlás - Mit hogyan, és mit ne

2008.02.07. 11:30 | wiirgonc | 1 komment

No a Wii megszerzése nem volt egy egyszerű folyamat. Világéletemben elég spúr voltam, így most is hosszas böngészés után találtam meg a nekem megfelelő árat. Reklám nélkül az egyik apróhirdetési siteon futottam bele a nekem tetsző 55ezres árba, melyben benne foglaltatott a chip (mondtam, hogy spúr vagyok, naná hogy kell nekem chip) valamint 15 darab játék.

Eladót felhív, időpont egyeztet, mehetek ki a halál korpás hátszőréhez, ami hozzávetőlegesen pontosan az Óbuda-Ferihegy távolságot jelenti. Szép decemberi nap lévén kimetró, aztán busz, és itt következett a fél óra hidegben ácsorgás (hapciii).
Emberem nagysokára befutott, elvitt a lakására, aholis megtekinthettem a wárwawárt wiimet. Szó se róla, működött pöccre, backupokat dönölüen vitte, így megköttetett az üzlet.

Wiivel haza, plugokat a megfelelő helyre illesztve beüzemeltem a kütyüt, majd megpróbáltam felkutatni a méltán népszerű Wii Sports játékot, adjmánneki egy kis box alapon. A 15 játékban az nem volt benne teljes természetességgel. No nem baj, nap elején, mikor már tudtam, hogy Wiirgonc egy nintendotulajdonos leszek ismét, leszippantottam a netről egy Dragon Ball Z Budokai Teinkachi 2-t, így beillesztettem azt első élmény gyanánt. A gép kis kerregés árán ugyan, de megzabbantotta a lemezt, és én kvajót játszottam, állat a játék (review hamarosan), alig várom a 3. részt :).

Ez így ment még másfél hétig, mikor érdekes üzenetet hajított reám a masina:
"Error Occured, please remove disc, and turn off Wii"
Először még betudtam koszoslemez parának a dolgot, néha működött, néha nem, idővel inkább nem, majd a geszi már csak a játékok menüjéig engedett el, onnan error...szééépen lassan levert a wiiz.

Nem boltban vettem, gari nuku, chipelt gépre amugy sincs, így irány egy szerwiiz. Első szervízben nem is hallottak róla, másodikban még nem javítanak wii-t, így maradt az utsó mentsváram a multiformat a belvárosban. Ott jött az igazi sokk: szarul illesztették a chipet, oda a drive alaplapja...(ilyen létezik egyébként? várom a kommentekbe a dolgot, legalább tudjam ha nagyon basztak át). Egy új alaplap és egy új chip beszerelésének szükségessége nekem több, mint 20ezer forintocskámba fájt.

Akkor jöttem rá, hogy magánszemélytől, főleg ha messze van, marhára nem szabad nekem ujgenerációs konzolt vennem, mert az életben ujra meg nem találom. Ha egy bolt cseszi el a chipelést, oda legalább visszavihetem verni a nyálam, tuti nem fognak olyat mondani, hogy ja, barbárul szereltük be a chipet, fizesd te az uj alaplapot meg chipet vazze...

Felejtsétek el az apróhirdetéseket, inkább boltban kell megvenni ahol szervíz is van. Javallom a konzolstúdiót, jó a szervízük, és megbízhatóak.

Címkék: wii szervíz rábaszás

A bejegyzés trackback címe:

https://wiigames.blog.hu/api/trackback/id/tr2329215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miki 2008.06.16. 12:57:26

Na ja. Te meg a konzolboltnak dolgozol, ugye? Hehe. Egyebkent embere valogatja, hogy kitol weeeszed. Lehet maganszemelytol is jot venni, ha az emberke tudja mit csinal (ergo van nemi multja, ha elmesz hozza, es beszelsz vele, latod hogy nem most kezdte a wii buheralast), es ad neked garanciat is, min. 1-2 honapot. De amugy wiiigazad wiiaaaan.

süti beállítások módosítása